söndag, juli 31, 2011

Sommar-erbjudande från Cocoo

Nu när det är sommar och man är mer avklädd på vintern så känns det extra kul med läckra smycken, de syns ju så mycket bättre när man inte är dold i mössa, halsduk och vantar ;)
För att fira sommaren så kan jag erbjuda mina läsare rabatt hos Cocoo från och med nu och tills 8 augusti, uppge bara koden gladsommar ( utan mellanrum ) när ni beställer så får ni 15 % rabatt på hela sortimentet, dessutom är det alltid fraktfritt inom Sverige :)

Jag hade ju tänkt hälsa på henne i affären när jag var i Sthlm, men det var så varmt så resten av sällskapet orkade inte gå så långt i värmen, och de var tre mot en ;)




Den här ringen påminner om en egyptisk skarabé .


Rolling Stones ring :)


Gulligt hårspänne .


Handsmycke som i en indisk film, jag börjar nästan dansa magdans där jag sitter när jag ser det.


Små söta örhängen som passar till det mesta.

Inga kommentarer: