måndag, januari 02, 2012

Gott nytt år


Vi firade nyåret hos min mor som vanligt, och det var samma meny som vanligt, Havets cocktail, oxfilé, och chokladmousse.



Elvis hade många beundrare i bokhyllan.


Stig hade sin tröja han fick i julklapp av mig.


De här små " tofsarna " var garnering i efterätten, men jag kom på att de passade bra på salt och pepparfåglarna. Claes sa att det är tur att jag är nykterist, annars vet man aldrig vad jag skulle kunna hitta på ;)



Jag fick Madonna duschcreme och eau de toilette i nyårspresent.



Vi såg på After Darks show på tv och hade en avkopplande kväll, sen gick vi ut för att titta på fyrverkerierna.
Min snygging vägrar ha mössa fast vi bor i norrland.


Elis hade tomtebloss.

Det var rätt kallt på benen fast jag hade leggings under kjolen, fast det var bara - 8, för att vara nyårsafton är det ovanligt varmt.

Inga kommentarer: