måndag, januari 23, 2012

Kee Marcello på Burmans musik


I går ( lördag ) åkte jag och Claes till stan och träffade Kee Marcello, på Burmans musik.




Det var väldigt trångt där inne, men alla som ville fick autografer och foto med honom.


Nu fick vi en till namnteckning på Easy Action skivan.
Affischen är unik, den trycktes bara upp i några få exemplar.




Han spelade tre låtar, men jag hann bara filma en av dem, för batteriet i kameran tog slut, så typiskt.
Men affären har delat med sig av min video på facebook, lite kul tycker jag :)

Ja just det, den ligger ju här, lika bra att ladda innan imorgon när vi ska träffa honom igen.

Det här var tredje gången vi träffade honom, de andra gångerna finns HÄR och HÄR
Han kände igen oss ,och jag fick en kram :)

Efteråt åt vi på Subway och såg på bio, The Stig-Helmer story.
Den var bra, men ingen riktig komedi direkt, lite småmysig romantisk, men inte så man satt och skrattade, jag hörde inga skratt alls faktiskt.

Inga kommentarer: