måndag, januari 16, 2012

Professionell sminkning


Idag var jag till Bodyshop och blev sminkad och fick sminkrådgivning, det tog ca 40 minuter, och kostar i normala fall 150 kr, men jag fick det för att jag gått med i deras klubb.
Det var trevligt att bli ompysslad, och jag kände mig så fin när jag gick därifrån, men egentligen när jag kom hem och kollade noga, så stor skillnad är det ju inte mot för när jag gör det själv.
Men det kändes lyxigt och trevligt, man ska njuta sig genom vintern :)


Så hade jag en kupong, köp 3 betala för 2, så jag köpte scrubkräm och handkräm,
såna var med i kalendern i mindre format så jag vet att de är bra, och en foundation.
Så köpte jag en ingefäraduschkräm på halva priset, sån fanns i mindre format i kalendern.
Idag hade de specialerbjudande dessutom alla medlemmar som handlade för minst 350 kr fick en tub ansiktsmask, och ett litet prov på choklad body butter.
Elis var otroligt ivrig att testa den sistnämnde, men jag sa att han får vänta tills jag simmat imorgon, då kan vi testa, han måste ju lära sig lite tålamod.

Inga kommentarer: