onsdag, augusti 22, 2012

Att fylla en bokhylla

 Nu håller jag på att vara klar snart med pysselrummet, det som förr var Elis rum, sen flyttade han en trappa upp, och det här var hans lekrum, men sen blev det mer ett förvaringrum för pyssel och filmer.

I skåpet med jalusin finns serietidningar och pysseltidningar, scrap-papper och dekorationer.
I hyllan bredvid finns datspel, mer pyssel och Pez samlingen.
Den högra hyllan stod förut i matsalen, där är det dvdfilmer, böcker, samlarbilar och bussar.
De blå lådorna är tomma än, men de tänker jag ha pysselsaker i, exempelvis tygblommor.
Överst står min pappas gamla kamera från 60 talet, eller är det rent av 50 tal ? En Yashika.
Bredvid bokhyllan har vi 2 cdhyllor från Ikea, ja de stora bruna är Billy från Ikea .
Men var ska jag ställa spegelkuben, det är inte klart än, jag har alltid velat ha en sån, köpte på loppis i vintras, men nu är den mest i vägen.
Det går sakta med städningen, men det blir bra.

Den här veckan har jag börjat intervjua för ett nytt projekt med snusare, så jag har lite mindre tid till att städa och rensa, men tjäna pengar är ju också bra :)

Inga kommentarer: