lördag, augusti 18, 2012

Björn Hellberg i Umeå

 Idag var Björn i stan och signerade böcker på både Bokia och Akademibokhandeln.
Jag jobbade så jag missade honom, men Claes var dit och träffade honom.

 Han köpte 2 av Björns senaste böcker.
Jag hade skickat med 3 av mina gamla böcker också för signering, jag har två till, en som jag köpt signerad på en loppis, och en inbunden som jag inte hittade idag.
Det är ju kul med såna här signeringar, i boken Hedersmördaren så skrev han : Till Anna från Hedersmördaren.
I boken Rovlystnad så skrev han : Till Anna med rovlystna hälsningar !


2 kommentarer:

G Kjellvander sa...

Björn Hellberg är trevlig. En bekant har sommarhus några hundra meter från där Björn Hellberg bor i Laholm på västkusten, så jag brukar se honom en del då jag hälsar på min bekant om sommaren. =)

Samara sa...

Jag träffade honom själv för 2 år sen, när han satt utanför en bokhanden i Sthlm, men det blev ett hastigt möte bara, men han var trevlig då också.