fredag, juli 26, 2013

Bröllopsdag med Cookies N Beans

 Igår ( den 24e, jag bloggar visst alltid efter midnatt ) hade jag och Claes 9 årig bröllopsdag.
Maten var god, glassen var lite för kall, tappade nästan känseln i munnen.

Inte lätt att fota gossen, han vill sällan vara med på bild.


Vi träffade Daniel Lindström, hade jag vetat om att han skulle uppträda i stan skulle jag ha tagit md Idolskivan han är på, men nu bara dök han upp.
Han var väldigt trevlig.



Cookies N Beans, jättegulliga tjejer som tog sig all tid som behövdes med de som ville ha saker signerat, ta bilder , krama osv.

Bilden fick jag av en kompis som fått den av en annan kompis, vi autografsamlare hjälper varandra.
Jag köpte deras nya skiva också.
I blocket är det 4 autografer, men en tjej skrev 2 ggr för de hade bara kulspetspenna först, men när jag tog fram min penna ville hon också skriva med den.

Inga kommentarer: