onsdag, juli 17, 2013

Souvenirer

 Jag köpte två snygga burkar, en till mig och en till min mor. Inte för att jag vet vad man ska försvara i dem, men det var ju så billigt.
Servetter med Paristema, och läppglans i form av cupcakes.

 Inuti burkarna fanns en läcker mugg.
Bredvid muggen ligger ett litet block för scrapping, så otroligt söta små papper med glitter på.
Anteckningsböckerna med motiv från London, Paris och Prag är från Dollarstore, de blir snygga resedagböcker, men jag har ju redan varit i London och Paris, kanske är ett tecken på att jag ska återvända nån gång ?
 Lilla älgen med en norsk tröja köpte jag vid polarcirkeln, plus pinsen.
Örhängena med Rolling Stones munnen är från Dollarstore.
Lodjuret adopterade jag i Arvidsjaur, pälsen är otroligt mjuk.

Ännu ett djur, från Hard Rock cafe i Oslo, när man klämmer på magen så här man en melodi på elgitarr.
En berlock från samma affär, en pin från Kon-Tiki museet i Oslo, och några läckra ramar för scrapping.
Renberlock från Skellefteå.

Klicka på bilderna så blir de större.

Inga kommentarer: