torsdag, januari 08, 2015

John Kluge med vänner

 Bättre sent än aldrig, här kommer bilderna från John Kluges konsert i Backens kyrka 13december.
Han bjöd mig och Claes på fribiljetter, eftersom Claes tog bilden till Johns nya singel.
Konserten var lika underbar som i fjol, det hade kunnat få pågå dubbelt så länge.
Johan Stengård som släppt en ny skiva med Abbalåtar på saxofon, han gav oss sin skiva, tänk så snälla många musiker är :)


Carina E Nilsson, mycket duktig pianospelare.

Sofia Källgren med den underbara rösten.
Viktor Johansson, en bra sångare och en gentleman.

Nu har jag inga bilder på autograferna, det har jag glömt fota, fixar det imorgon.










Det här var allt jag filmade, för jag ville koncentrera mig och njuta av musiken.

2 kommentarer:

G. Kjellvander sa...

Sofia Källgren. Inte Källberg. ;-)

Samara sa...

Oj, så det kan bli, min mammas kollega heter Källberg, därför lyckades jag vimsa till det.
tack för tipset.