onsdag, januari 23, 2008

Grynets bok - helt sjukt bra

Jag har varit i badhuset idag, jag brukar aldrig lägga på minnet hur långt jag simmar,glömmer det från gång till gång. Men nu bestämde jag mig idag att jag ska simma 1 mil i år.
Det blir 10 000 meter = 833,3 (osv, treor i all evighet) meter per månad.
Idag har jag simmat 550 meter.

Jag har köpt en cool bok, Grynets bok,och som hon själv brukar säga
" den är helt sjukt bra ! "
Rent läsupplevelsemässigt är det inte så mycket för ett fruntimmer i min ålder,men designen inspirerar mig massor.
Varje sida är annorlunda,och det är olika typsnitt, olika dekorationer och bilder på bokmärken mm, man kan hitta mycket inspiration där.
Jag visar två av de sidor som tilltalar mig mest.
Jo jag vet,den ena bilden är så sned, jag försökte lägga boken rak,men den stack ut ur scannern och fastnade i mitt nagellackställ som kan snurra,och varje gång jag la dit boken så snurrade stället lite,och jag väste och räckte ut tungan,efter tre försök så gav jag upp och scannade snett.


Inga kommentarer: