söndag, juli 13, 2008

Freestylat igen

Jag har bestämt mig att göra alla Maxells utmaningar ,men hon hinner lägga upp dem fortare än jag hinner pyssla, eller så är det tiden som gasar på, när jag tycker att det gått en vecka har det visst gått tre,haha.
Här är hur som helst bilden man skulle inspireras av :


Jag ser Marge Simpson som ligger på stranden,hihi, men henne har jag inga foton på,så jag tog en bild på min mor på stranden, jag ligger på rygg och fotar när hon går förbi, därav den konstiga vinkeln.
De andra bilderna är ett hjärta min man gjorde i sanden och solen som reflekteras i vatten så det blir ett vackert mönster.
Bakgrundspapperet är hiskligt enligt mig,jag scrappar med enkla diskreta mönster och lite dekorationer, men ska det vara freestyle så ska det vara extremt, vi kan låtsas att papperet är en picknikfilt, jag försökte täcka ganska mycket av det och blev riktigt nöjd.
Jag använde stora svarta bokstäver som på inspirationsbilden, en vräkig blomma i 3 lager med en mönstrad brad,och så ett filthjärta, en plastbit som suttit på ett hårgummiband som gick sönder, små text-tags jag fick av nån, och en journalruta.
Som vanligt fotar jag snett när jag ska fota min LO, fattar inte hur det blir så jämt, suck.

4 kommentarer:

Henrietta sa...

Riktigt snyggt!!!

Anonym sa...

Sv: Eller så behåller du den för att någon gång pryda den på en dotter, en släktings barn, en vän eller någon som är i behov av den! =)

Jag hoppas bara att du inte tittar på den och suktar efter the old days. För du är ju jättefin nu med!

Mvh LIttle Peaché

Samara sa...

Om nån undrar angående Little Pechés svar till mig,det är angående en kommentar jag hade till henne i hennes blogg, om en snygg kavaj hon har,och att jag har en liknande som jag kunde ha för 30 kg sen, men som jag ändå inte förmått mig att skänka till en loppis.

Det var snällt att säga att jag är fin nu,för jag känner mig tjock och klumpig, vill ju gå ner i vikt,men gillar bearnaisesås för mycket,hihi.

Anonym sa...

If some one needs to be updated with newest technologies afterward he must be visit this web page
and be up to date daily.