onsdag, september 17, 2008

Grattis Kenneth 70 år !!!

Jag är urdålig på att skriva i bloggen,och nu när det bara är grått och trist ute så tappar jag verkligen farten.
Men ett stort GRATTIS till min svärfar Kenneth som fyllt 70 år idag.

Jag har träffat Fillie Lyckow ikväll igen
Andra gången i år, jag som aldrig hade träffat henne förr i hela mitt liv,och nu 2 ggr på ett halvår bara, snacka om flax.
Hon är hur rar som helst,och hon mindes mig och Claes från sist också, jag hade med bilden vi tog då,så hon skrev på den med guldpenna, tur jag inte hade hunnit scrappa den än.
Hon hade föredrag om sin döde make Lars Widding och hans böcker, och hon berättade så levande och medryckande , och så pratade hon en hel del med mig både före och efter, hon är så naturlig och bara jättegullig, jag är så glad.

Sen vikten, det var visst tisdag i går igen, jag skrev på pyssel.net och tradera ,men glömde skriva in vikten här.

Start för mig och Claes :
Jag 92,2, han 121,4
vecka 1 jag 91, han 121,7
Vecka 2 jag 90, han 121,3
Vecka 3 jag 90,2 han 121,5
Vecka 4, jag 90 han 120,8
Vecka 5, jag 89,8 han 119,5
Vecka 6 , jag 89,7 han 118,4
Vecka 7 , jag 89,1 han 118,2

Jag har gått ner 0,6 kg sen förra veckan,och han 0,2 kg
Sammanlagt - 3,1 för mig och -3,2 för honom, så han leder än .
Men jag har varit lägre, i lördags var jag ända nere på 88,7,men det är ju tisdagar jag väger mig.

Ska visa bild på mina sniglar som jag fått senaste veckan,och så stämplen från den hemliga vännen,men det blir imorgon.
jag vill bara soooova, ska upp om 4,5 timmar igen, jamen jag är så less på mitt jobb just nu.

Inga kommentarer: