onsdag, september 03, 2008

Jag har fått en award


Henrietta och Cessan har båda gett mig en award, jag blev jätteglad, ibland känns det som att jag bara sitter här och pratar med mig själv,men jag får nog skylla mig själv som inte skriver inlägg oftare, det är de som skriver inlägg varje dag som får kommentarer.
Jag är inte ute efter kommentarer bara för att få beröm, det ska ni inte tro,men när nån kommenterar så betyder det ju att de har läst, och det kan vara kul att veta att nån läser, annars vet jag ju inte om nån tittat in här.
Reglerna för att få denna utmärkelse är :
1. Vinnaren får sätta bilden i sin blogg.
2. Länka till person du fick din award ifrån.
3. Nominera minst 7 andra bloggar.
4. Länka till dem.
5. Lämna meddelande till dem så att de vet att de blivit nominerade.

Jag är så upptagen med allt möjligt att jag inte ens hinner skriva dagbok längre,eller ens scrappa, så jag fegar ur och ger inte vidare till nån,för de bloggar jag kollade in i verkade ha fått den 3-4 ggr redan också,men det finns många bra bloggar som jag gillar, och idag har jag lagt till en länk ute i vänster kant, Inger ,eller Mia Malmö som hon kallas på en del forum, är jättehäftig, hon har så många idéer till pyssel med nya tekniker, kolla in hos henne om du vill bli inspirerad.
( Och till min svägerska Christina så vill jag säga att jag har inte glömt att jag lovat visa bild på vad jag scrappade om dig,det kommer under veckan, jag är bara så upptagen nu ,så jag möter nästan mig själv i hallen när jag kutar runt,hihi )

Inga kommentarer: