fredag, september 19, 2008

Mvh, sniglar och simmat

Ja mina inlägg är kanske röriga, men när jag väl bloggar så passar jag på att klämma in allt innan nåt annat kommer mellan.

Jag har simmat 700 meter ikväll, sammanlagt 6300 meter i år.
Den här fina stämpeln har jag fått av min hemliga vän på Pysselkulans forum.

Den undre är så som stämpeln är skapt, på den övre har jag ritat näsa och mun.

Sen så har jag fått fler sniglar på sistone, den med blomma har jag fått av en hemlig vän på Pyssel.net, jag lägger in den här bilden i vanliga snigelinlägget också så allt är samlat.

Här är länk till alla sniglarna

För övrigt har de första 2 mördarsniglarna kommit till Umeå nu säger lokaltidningen, ja får jag nån i min trädgård så kommer jag inte att klippa ihjäl dem ,som nån jag känner gjorde i somras, hmm.
Man kan väl plocka upp dem och cykla iväg till parken med ? haha.

Inga kommentarer: