lördag, november 12, 2011

Marcus Birro

Nu är det redan en ny dag, men tidigare idag, alltså fredag, hade jag turen att träffa Marcus Birro.


Han var trevlig och tog i hand innan han gick.


han blev glad över att jag hade köpt hans bok, den ska Claes få i farsdagspresent.

Jag hann även jobba och besöka min handläggare på arbetsförmedlingen, jag tycker det är rätt onödigt att jag måste dit en gång i halvåret, jag får ju inga pengar från a-kassan eller så, men min handläggare är bra, och han peppar mig.
Han tycker att jag har kommit långt, från att säga upp sig utan att ha några direkta planer till att ha två anställningar och dessutom skriva i tidningar, på bara ett jobb, det är ett stort framsteg sa han :)

Ikväll har jag packat, det blir pysselträff imorgon hela dan, så jag hoppas hinna göra många julkort och dessutom hinna prata med mina vänner såklart.

Inga kommentarer: