tisdag, november 15, 2011

Några alster från helgen


Jag hann med ganska mycket på pysselträffen i helgen, 3 tändsticksaskar dekorerade jag.



En hederlig gammaldags tomte


Jingle bells ;)

och 3 kort till.

Idag blev jag ledig, den kille jag skulle intervjua fick förhinder, så jag har suttit hemma och ringt runt och bokat nya tider med folk, dessutom har jag hunnit ta hand om tvätten, disken, städa badrummet, rensa ut tidningar till pappersinsamlingen, burit saker från en våning till en annan och lite allmän städning, det börjar se riktigt snyggt ut här nu, sista månaderna har jag mest jobbat och åkt fram och tillbaks.
Torsdag blir visst en sån dag när jag ska vara på 4 olika ställen, så det är bara att gasa på ;)

1 kommentar:

Carola sa...

Vad fina kort du gjort o askar. Riktigt juliga :)