torsdag, februari 16, 2012

Dagens teknik


Kolla det här fabriksområdet.
Eller kanske inte.


Det är ett trasigt moderbord som Elis ska kasta, jag blev så fascinerad, det ser ju ut som byggnader, undrar vad som finns i dem, tänk att det finns så snygga saker i datorer.

Idag skulle jag ha varit på Utbildningsmässan och lyssnat på föredrag av Underbara Clara och Adam Tensta, men jag orkade inte !
jag har väl aldrig låtit sjukdom komma i vägen när det är kändisar på gång, men jag var så utmattad att jag orkade inte gå ut och koppla på motorvärmaren, mot för mindre att gå på en mässa, bara att gå från källaren och upp till övervåningen gjorde att det tog 15 minuter innan jag hade hämtat andan, det var skrämmande.
Så istället för att åka till stan gick jag och la mig igen när pojken hade gått till skolan, och sen sov jag 2 timmar till.
Nu efter att ha tagit det oerhört lugnt hela dan, badat och druckit te, så håller jag på att vara människa igen.

Ifjol blev jag intervjuad på mässan, de ville veta vad folk tycker, så i år är jag med på deras hemsida, man får scrolla ner en bit för att hitta mig.
HÄR finns det.

Inga kommentarer: