fredag, mars 16, 2012

Återförenade


Det här är Jonke, den katt jag lyckades tjata mig till när jag var ca 6 år.
Men min mor är så allergisk att efter några månader fick kisse flytta till min moster. Efter några år blev han en kattängel.
Inatt drömde jag om min far, som kom mot mig med en svart katt i famnen, och sa :
Känner du igen den här krabaten ?

men jag vaknade, för jag har haft problem med halsen i vinter, och det pep när jag andades, så jag vaknade av det ljudet ...


Här är en bild på min far Edor, med sina föräldrar Karl och Dagny, nu är de tillsammans alla tre igen. Och med min Jonke.
Här på jorden gråter vi när nån dör, men farmor och farfar kanske jublade, äntligen kommer vår son till oss.

Den här bilden är redigerad i photoshop, min farbror var också med, men jag hade ingen bild av bara de tre, så Elis fick fixa bilden lite.

Inga kommentarer: