tisdag, mars 13, 2012

David Batra och Rachel Molin


Rachel Molin , en av sveriges bästa kvinnliga röster tycker jag, och David Batra.
Henne har jag träffat förr, det var han var ute efter att träffa, men Rachel kände igen mig sen sist :)


Jag brydde mig inte om att få en ny autograf av henne, deras taxi skulle just komma.
De var trevliga , men jag hade bråttom, för jag skulle vidare till nästa kändis, jag bloggar om det imorgon, men det var nån som är så känd att jag hade tårar i ögonen av vördnad när jag åkte hemåt, det får ni som ledtråd.

1 kommentar:

G Kjellvander sa...

Först träffade du Eldkvarn, sedan skulle jag har träffat dem i fredags då de ställde in signeringen. Och jag träffade David Batra i lördags, sedan träffade du hnom igår(?).

Jag såg David Batras show "Det här var ju tråkigt" i lördags och träffade honom efteråt. Han signerade mina 4 dvd med Kvarteret Skatan, dvd'n Morgonsoffan och sina 3 böcker som jag pckså hade med.

När jag tog upp allt från väskan så skojade han att jag hade med allt han gjort... men det var det ju inte riktigt, jag lämnade dessutom en del hemma också, hehe.

Så nu har både Johan Glans och David Batra signerat alla 4 Kvarteret Skatan, jag kunde ha postat dem till dig för att få Rachel Molin som den 3e att skriva på dem, hahaha.

Ja, det var en liten anekdot från mig! :)