tisdag, mars 20, 2012

Sista mailet från Betsele

När jag skrev rubriken kom jag att tänka på Vilhelm Mobergs bok, Sista brevet till Sverige.


"Sänder fler bilder, en bisonoxe i Yellowstone,där skulle nog Buffalo Bill
trivas.
En bild från Israel och en bild på Kalle Ankas fru,förlåt det var Paul Ankas fru.
Hoppas allt är väl, kram från Edde. "





Filnamnet på den här är " Shejk Edor av Lycksele besöker Jerusalem "



Han brukar skicka bilder från sina resor som han scannat in, bilder från sitt vardagsliv och även diverse kändisbilder han hittat på nätet.
Jag hade tänkt visa upp resebilderna i bloggen, men inte Ankan, men nu fick ni henne på köpet, jag fick det här mailet på tisdag kväll, men tänkte att jag svarar imorgon bitti, på onsdag skulle jag hinna en massa innan jag for på jobbet så jag tänkte att jag svarar när jag kommer hem.
Men då var det redan för sent ...

Idag ska jag till sjukhuset och se kroppen, vet inte hur jag ska orka,men jag måste för att verkligen förstå, det känns fortfarande så overkligt.

Inga kommentarer: