måndag, mars 26, 2012

Ny jacka


I fredags sen vi hade träffat Fuglesang så besökte vi en loppis tillsammans med min kompis Peder ( i hatt ) och hans kompis Emil.


Peder hade med en present till mig, signerade bilder av Helen Mirren och Jessica Andersson. Det blev jag väldigt glad för.
Helens pappa var för övrigt ryss och hette Vasilij Mironov, och bytte namn till Basil Mirren.



Jag som skulle ha köpstopp inom kommunen resten av året, men är det kärlek vid första ögonkastet så är det, jag har velat ha nåt liknande i flera år, och 67 kr är ju för bra för att man ska hålla på nån princip.
Nästan synd att det håller på att vara så varmt ute,så jag inte kan ha den så länge till i år.

I lördags hade jag telefonjobb,igår jobbade jag på flygplatsen där det var förseningar så folk väntade flera timmar extra, så jag hann göra hela 94 intervjuer,det är mitt rekord hittils.
Idag har jag mest tagit hand om tvätten , nu ska jag telefonjobba igen.

Inga kommentarer: