torsdag, februari 07, 2013

Tradera love story

Traderas Alla hjärtansdag kampanj 
handlar om mig och Claes i år, jag blev minst sagt förvånad när de ringde upp mig förra veckan och ville intervjua mig.
Jag har själv lagt ut några auktioner igår och idag, kolla gärna på dem HÄR

Om nån har saknar mig sista två dagarna så är det för jag varit mer död än levande, i tisdags kväll hade jag sån astma så jag lät som jag hade sprungit ett maratonlopp, och igår kväll hade jag feber och rinnsnuva, jag var till och med hemma från jobbet idag för det lät som en blåsorkester i halsen och jag hade feber.
Det har tagit mig hela kvällen typ att lägga ut 9 auktioner för jag har ingen kraft i kroppen.
Stackars Claes har över 40 graders feber !!

1 kommentar:

Marja sa...

Vilken härlig love story! Kram från Pysselhäxan Marja.