torsdag, mars 06, 2008

Jag ska sova

Jag har massor att berätta om, hela veckan har varit full fart, bilen på verkstan, fått presenter jag inte får öppna förrän imorgon, tjuvöppnat en del presenter,haha, varit på möte med cheferna om jobbet (får mycket mer jobb,kanske höjd lön,kanske inte) osv osv, men jag vill bara få gå och sova, är trött, min hjärna är liksom full nu, och om jag somnar snabbare så behöver jag inte sova lika mycket efter jobbet imorgon, så jag kan göra mig fin tills min pappa med sambo kommer.
Tack till Kenneth och Eivor för fin present,och till Britta och Bengt för mycket vackert kort och pengar på kontot, jag ska skriva mycket mer imorgon och visa foton, det blir nog många långa inlägg, och så ska jag äta svampstuvning gjort på grädde,hehe, jag får börja tänka på vikten på söndag igen,men imorgon och på lördag ska jag njuuuta.
Zzzzzzz...

Inga kommentarer: