måndag, mars 17, 2008

Några frågor och svar

Jag blev utmanad av Henrietta och Linnéa (Lilla katt ) att svara på några frågor.
meningen är att jag ska utmana nån vidare,men jag gör inte det,för det känns som att snart alla har blivit utmanade ,och det tar tid att kolla i bloggar,just nu har jag knappt tid att blogga,hoppas det lugnar ner sig till påsk.

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag gör båda delarna,men gillar scrappandet bäst för då får jag behålla mina " konstverk "

2. Favorit färg som du gärna använder?
Orange och grön blir det rätt mycket av.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Vet inte, använder en del olika, kommer inte på nåt som är viktigast.

4. Vilket är ditt bästa köp?
Min qk tång,den är en kär vän som jag använder mycket,så bra att kunna få bokstäver i vilken färg som helst när jag behöver det.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Ja limpenna var värdelöst,man fick trycka som ett as för att få ut nåt.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Jag scrappar mest om katten faktiskt,hihi, och mina resor.
Av stämplar så gillar jag bäst Igelkottar eller sniglar.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Scrapbooking mm prenumerar jag på,den är toppen.
Annars har jag en del äldre tidningar , Simple scrapbooks är bäst av de utländska.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Det är ju massor, jag nämner ingen särskild så blir ingen kompis sårad av att jag glömmer räkna upp dem.

9. Vad/vem inspireras du av?
Min kompis Lotta (Maxell ) är den jag inspireras allra mest av, hon har så coola idéer,och hon har ett så bra sätt att tänka (varför scrappar jag, hur vill jag ha det, våga testa osv )

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Vet inte, finns mycket fint, men just nu har jag massor av saker, mer stämplar kanske.

1 kommentar:

maxell sa...

Men sötaste vännen! Jag blir så glad och rörd för hur du svarat på frågan om vem du inspireras av. *tokkramar på dig*