söndag, mars 02, 2008

Scrappat lite

Jag visar ju nästan aldrig här i bloggen vad jag scrappar, så det är på tiden att jag gör det.
Under oktober-december hann jag kanppt scrappa alls pga julkort,sen har jag hunnit lite mer, men flera av dem är med i tävlingar så jag kan inte visa de än,men här kommer några sidor jag har gjort.

Den här sidan är inspirerad av Lena Ph:s låt såklart, jag brukar sjunga på den så fort nån av bilarna krånglar,hihi.


Den här sidan blev jag inte helt nöjd med, texten på de gröna och blå alfabetsstickersen syns lite dåligt tyvärr.


Tack förresten till Kristina för att du kommenterade mitt förra inlägg,det var gulligt av dig, jag har också varit dålig på att höra av mig,tiden går ju så fort,man hinner knappt svälja lunchen så är det dags att tänka på middan,och sen hinner man knappt diska då är det dags att sova.

Inga kommentarer: