lördag, januari 01, 2011

Nyårsfirande

I går var vi hos min mor som vanligt, men hon vill ju inte vara med i bloggen, och jag o Claes är halvdöda av förkylning,så det blir ynkligt med bilder.
Jag har hostat i flera dar, det gör ont i halsen och vääääser, men det går bara inte över.



Hon hade fått en kul julklapp av min kusin, en grytlapp i silikon.


Heeeej, jag är en groda ! :)


På menyn stod som vanligt Havets cocktail, Oxfilé med persiljesmör och strips, och chokladmusse, samma meny som de senaste ca 35 åren :)


Min vackra pojke

Sen såg vi på After Dark på tv, och jag broderade och snöt mig.
Som vanligt åt vi Bullens korv vid 23 tiden.
Sen gick vi ut för att titta på raketerna.
Men det var så varmt ute, bara - 8 grader, det är ovanligt.


Sån här kul typ som snurrar på marken och fräser runt.






Här fixade jag färgbalansen lite,det blev en stor skillnad.

Inga kommentarer: