fredag, januari 21, 2011

Triss i kändisar

Ibland har man tur, jag skulle träffa Titiyo, och medans jag väntade så dök det upp en känd umebo :


Beppe Starbrink.
Han blev glad när jag bad om autograf,och sa att det är inte så ofta han får skriva numera.


Sen kom Titiyo, men hon hade bråttom, så vi hann knappt prata.
Men hon berömde min kamera :)
Jag älskar hennes låt Come along.


nu har jag henne i samlingen också.


Marianne Rundkvist, programledare från radio och tv, var också där som en extra bonus. Hon verkar vara mycket trevlig, men taxin väntade,så det blev bara ett snabbt foto och en autograf.


Beppe och Marianne.

En av mina kompisar fick förresten en ordentlig överraskning idag när hon satt i ett väntrum och läste en Hänt Extra, och plötsligt såg : Anna Bengtsson ,med Sanna Shirley och Sonja, hihi.
Jag har ju visat bilden jag fick publicerad, men ska visa själva urklippet sen när jag fått tidningen av min mor.

Inga kommentarer: