lördag, januari 22, 2011

Resultatet av fjolårets nyårsplaner

Der har ju gått ett år nu, så hur gick det för mig ? inte så bra tyvärr.

1. Lägga mig senast kl 23 när jag jobbar dan efter.

Det gick åt skogen,men det löste jag ju genom att sluta jobbet jag inte mådde bra av,det är inte naturligt att väckarklockan ska ringa 2.20 på natten, 6 dar i veckan.
Man måste sova .

2. Simma minst 1,2 mil.
Det klarade jag inte heller av, jag var så trött på vintern/våren så jag inte hann simma, och på sommaren är det inget motionssim alls i badhuset,men jag tar nya friska tag i år.


3. Lägga ut minst 365 auktioner på Tradera under året,och det som inte blir sålt får hamna hos Emmaus.
Dert hade jag heller inte tid eller ork med, det blev nog bara ca 50, glömde bort att anteckna antal, men jag rensade ut många kartonger som skänktes bort.

4. Gå ner minst 7 kg
Det gick inte heller, men nu när jag inte jobbar på natten så ska jag få en normal ämnesomsättning. Redan sen i november har jag minskat flera cm i midjan och över brösten.

5. Bli bättre på att stryka tvätt och mangla lakan så jag slipper stora högar som ligger och skräpar.

Ja det har jag kommit ikapp med, det är jätteskönt att jag fått in rutinerna där.

Mina nya mål för i år kommer under kvällen :)

Inga kommentarer: