onsdag, december 14, 2011

Lucka 13 och 14


I gårdagens lucka var det en hårinpackning på 200 ml, i dagens lucka var det en 60 ml duschgel med ingefära, men jag blev väldigt förvirrad, luckan var bred, och när jag öppnade den så fanns det plats för 2 flaskor, men det var bara en flaska !
Borde det ha varit en matchande kroppslotion till kanske ?
Jag ska till stan på fredag, ska gå in och fråga dem då, för det såg skumt ut.

Ikväll har jag varit på en liten julfest för kvinnorna i kyrkan som jag hade arrangerat, vi var 10 st som kom.
Vi sjöng julpsalmer, fikade och pratade,och skrattade en hel del.
Jag hade skaffat mackor med gott pålägg, dessert-ostar, pepparkakor, lussekatter, vindruvor och after eight, till det drack vi örtté och saft, jag är fortfarande mätt fast jag kom hem för 3 timmar sen ;)

Inga kommentarer: