måndag, december 12, 2011

Pernilla Wahlgren och Gunhild Carling


I onsdags var jag på julkonsert med Pernilla Wahlgren, Gunhild Carling och Christer Sjögren.












De var väldigt bra, särskilt Gunhild som spelade trombon, harpa, munspel, flöjt och säckpipa ! Hon hade såna härliga kläder också, 40-50 tals stil.




Jag hade bara lilla kameran med mig, men med tanke på att jag fotade från sjätte raden utan blixt så är ju inte mina bilder sååå dåliga ändå ;) Ville ha med alla Pernillas klädbyten.







Efteråt signerade Gunhild och Pernilla skivor, det gjorde inte Christer, han dök aldrig upp i lobbyn fast många förväntansfulla damer ville träffa honom.


Pernilla och jag och hennes Theo.
Såklart kände hon igen mig, vi har ju träffats 3 ggr förr :)
Pernilla råkade ta min penna, jag upptäckte det när jag hade gått ut, men när jag gick in igen så var hon borta, jag träffade en bekant som hade tappat sin fru !
- Har du sett Ulla ?
- Nää, men Pernilla Wahlgren har min penna !

Så jag väntade på Pernilla utanför artistingången, efter några minuter kom hon ( iförd en randig mössa ) men hon sa att hon inte hade min penna.
Eftersom det är en dyr penna så stod jag kvar, för jag visste ju att hon hade den, och mycket riktigt, efter ytterligare några minuter så kom hon ut ur bussen och bad om ursäkt, för hon hade den ändå, haha.
Det var ju bra att jag fick den tillbaks, och nu fick jag ju en liten kul historia också.


Pernilla signerade några sagoskivor jag har med henne, Gunhild signerade sin nya julskiva som är jättemysig. Hennes dotter heter Idun, och eftersom vi var på Idunteatern så lät hon flickan signera skivan också, hihi.

Inga kommentarer: