söndag, december 11, 2011

Min mors 60 års firande


Min mor har fyllt år i veckan, men det blev inte så mycket fotat tyvärr.
Snygga blommor hade hon fått.



Födelsedagsbarnet :)
Jag kom ju direkt från Skellefteå den dagen, hon hade haft vänner på besök under dagen, men när jag kom så var det inga gäster, min son och hans pappa hade varit över tidigare, Claes jobbade.


På fredag gick vi ut och åt, här är min låtsaspappa väldigt koncentrerad på vad han ska beställa.

Jag beställde club sandwich, men hälften hade räckt, lyckades äta 3, den sista stoppade jag i servetten och tog med hem, haha.


Elis åt kycklingvingar och blev väldigt kladdig.


Claes mat.

Min mor och hennes man åt också hamburgare.
( Hon vill egentligen inte vara med i bloggen, det är därför jag bara visar en bild på henne )

Inga kommentarer: