lördag, december 17, 2011

Lucka 16 och lite shopping


I dagens lucka var det en 60 ml kroppslotion.
Jag var in till Bodyshop idag för att fråga vad som hände med lucka 14, där det verkade fattas nåt, men det var inte en flaska som fattades, utan en reklambroschyr skulle ha stått där, men på nåt sätt har den försvunnit.
Hur som helst så lyckades biträdet locka mig till att bli medlem, det kostar 100 kr, men när man fyller år så får man en check på 100 kr, dessutom får man 100 kr check för varje tusing man handlar för, och hon efter-registrerade kalendern fast jag köpte den för flera veckor sen, så jag är redan uppe i plus, dessutom ingår det gratis make-up rådgivning värd 150 kr och en kupong med ta 3 betala för 2.
Jag som aldrig brukar handla där för jag tycker de är för dyra, haha, nu måste jag väl börja handla ? ;)



På Burmans musik fyndade jag vinylsinglar för 5 kr st, den med John Ballard är signerad till och med, visserligen står det " till camilla " men det struntar jag i, en autograf är alltid bra att ha ,när man inte har från den personen sen förut.



På Åhléns fick jag 20 % rabatt på valfri vara för att jag blivit medlem, och jag passade på att köpa Calvin Klein Obsession, den är helt underbar, ofta tycker jag att om jag parfymerar mig så har det slutat lukta innan jag ens kommer till stan,
men den här är effektiv, jag sprutade på mig vid 16 tiden i affären, och det luktar än !



Och så min nya väska, precis som att jag behöver väskor då ?
Men det var kärlek vid första ögonkastet, och så var det ju halva priset.
Den är från Friis & Company, och han en praktiskt innerficka, och mobilficka.

( Bortse från tapeten, jag försöker få bort all tapet från dörren, men det är inte det lättaste )

Inga kommentarer: