lördag, maj 12, 2012

Distriktskonferens i kyrkan

Idag har jag varit på först ett ledarskapsmöte för kvinnor, sen ett allmänt möte för alla kvinnor.
Sen var det middag, köttfärssoppa och ett gott hembakt bröd, jag åt 3 skivor bröd.
( ja, jag vet, men det var det godaste bröd jag ätit nån gång, jag får äta mindre av nåt annat istället, det var värt de kalorierna )
Sen hade vi ett möte för alla medlemmar, och det var bland annat en tonårskille som berättade att han är enda medlemmen bland 2000 elever.
På bilden är Missionspresidenten Gregory Newell, och Erik Carlsson som översatte.
Det är en slump att han råkar peka när jag fotade, det var inga pekpinnar i hans tal.

Imorgon blir det fler möten.
Jag offrade faktiskt att träffa Lena Einhorn pga ett av mötena jag var på idag, men jag skickade Claes, så jag fick min bok signerad ändå .

Inga kommentarer: