söndag, maj 20, 2012

Kulturnatta 2012 del 1

 Det fanns mycket att se på, gamla bilar till exempel.

 En drink på torget, krossad melon och fruktsoda, gott.

 Jag bara älskar den här limousinen.

 Mats Ronander ( till höger ) med sin keyboardist.
Jag träffade inte Mats annat än att han passerade mig som hastigast i går, jag skulle hem och sova, för jag började jobbet 4.15 imorse, så jag fick offra hans konsert tyvärr.
Claes däremot var ledig och hade tid att umgås med honom både i går kväll och idag när jag var i kyrkan.

 Årets första mjukglass, blåbärssmak med krossade nötter.

 Gulliga Mona Ersare, duktig umesångerska.

 Persisk dansuppvisning.
 Kolla skorna ! Folk var klädda på alla häftiga sätt.
William Marklund Spetz, en ung komiker från Umeå som jag tror kommer att gå långt.
Hans filmer finns på youtube.



Timoteij ! De signerade min singel, Melodifestivalen 2010,och deras nya skiva Tabu, som släpptes i onsdags.
De var så rara och gulliga.

Jag ska visa mer bilder och även filmer imorgon, och kanske dan efter också, vi har många bilder från en härlig lördag.

Inga kommentarer: