onsdag, januari 30, 2013

Anja Pärson på flygplatsen

Idag när jag som vanligt gick runt på flygplatsen och intervjuade folk om deras resevanor gick jag fram till två tjejer med en baby, och plötsligt insåg jag att det var ju Anja och Filippa ! Jag fick totalt hjärnsläpp och sa : Men det är ju du ! Ja det kunde hon inte förneka, haha. Jag gjorde min intervju och frågade sen om jag kunde få en autograf, jo det gick bra.
Jag har alltid ett litet block i handväskan för säkerhets skull.
Det var Filippa som tog bilden på oss, jag tänkte bara fota Anja först, men hon tyckte att det skulle vara roligare för mig att själv vara med på bild, men Filippa lyckades inte ta nån bild, 3 ggr tryckte hon utan att det blev nåt, då tog Anja min mobil och visade hur man skulle trycka, och råkade därmed fota sin väska, hihi. Det är ju en udda grej att ha en bild som hon tagit. Lille Elvis var otroligt söt kan jag säga, och båda tjejerna verkar väldigt trevliga och snälla.

1 kommentar:

G Kjellvander sa...

KUL att du äntligen fick träffa henne och sådär av en slump också. Det var ju inte länge sedan du skrev att du ville träffa henne och kanske fick chansen snart då hon också bor i Umeå! :)