onsdag, januari 23, 2013

Pyssel och nystart på jobbet

Jag beställde pysselsaker förra veckan, 2 stämplar, ett sett med julstämplar, 2 block med franskt tema på papperna och söta blommor. DHL skulle ha kommit med paketet i måndags, men de kom aldrig, igår ringde de och bad om ursäkt för att de glömt,och sen kom paketet .
Efter 17 år i det här huset har jag äntligen fått ett uttag på övervåningen ovanför trappen, så nu kan vi ha en myslampa där, det underlättar också när jag ska dammsuga. Igår träffade jag min nya chef som gav mig information, det kommer att vara några fler frågor att ställa till resenärerna, och nu har jag Ipad istället för liten handdator, så intervjuerna går direkt in i databasen på kontoret hos chefen, istället för att jag ska föra in det i datorn och maila in det, som jag haft det förra året, nu slipper jag byta schema i handdatorerna också, så jag sparar mycket tid. Idag är första dagen jag ska intervjua med nya systemet, känns lite nervöst faktiskt, tänk om internet lägger av, men det går nog bra, jag har min parfym Magic Girl på mig, så då måste det ju gå bra när jag jag är magisk :)

Inga kommentarer: