söndag, augusti 03, 2008

Bilder från Urbans hus

Jag lovade visst i förrgår att visa bilder från resan, jag blir nog aldrig nån flitig bloggare, skjuter alltid upp det tills jag är så trött att jag knappt vet jag heter,och sen skjuter jag upp det till dan efter.
Men här kommer några foton från Urbans och Mias coola hus, det var jättestort i 2 våningar,och jag tyckte att jag tog massor av bilder,men det var inte så många,och sen var det dåligt ljus pga fönster som förvillade kameran,eller så var det en massa bakdelar på familjen mitt i fotona, så jag visar bara de tre foton jag blev mest nöjd med, men det var hur mysigt som helst, gamla möbler som ingått i köpet, en del som de köpt, tapeter som suttit i evighet, en tapet som var nyuppsatt med ett mönster som verkligen passade in, kakelugnar, många små förråd med mer än en dörr, gamla tidningar upplimmade på väggarna i förråden, ja jag hade kunnat gå där länge och studerat detaljerna.
Och tänk att leka kurragömma där, sen när de är klara och får in mer möbler.


Claes, Urban och Elis undersöker ett skåp


Jag skulle gärna vilja ha både skrivmaskinen och bordet, tänk en privatdeckare på 40 talet , Greta Garbo i sin ungdom osv.


Gästrummet, det måste vara sååå mysigt att sova där, fridfulla drömmar skulle jag ha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka vackra bilder!

Jessica sa...

"Jag skulle gärna vilja ha både skrivmaskinen och bordet"

Jajamän, jag instämmer :P