söndag, augusti 10, 2008

Spöklikt


Jag har mest städat och sorterat under veckan, så jag har inte kommit mig för att blogga,men nu är garderoben perfekt, den där vi har tröjor mm, och massor av scrapsaker är sorterade, och blivande julklappar har blivit införda på en lista, ibland kommer jag inte ihåg vad jag köpt eller hur mycket,så när det blir jul kan jag ha saker för 2 år typ åt varje person, ja då får ju sakerna ligga tills de fyller år eller så,men nu ska jag ha koll, ordentlig ska jag vara.
Prydlig och förståndig, ja vi får se hur länge det håller, haha.

Jag har gjort en sida om när vi besökte Spökhuset på Lisebeg sommaren 2005, jag är så efter med allt scrappande, jag har fått hem foton från årets Lisebergsbesök,men jag har massor av bilder från Göteborg -05 att scrappa, så jag ska inrikta mig på det ett tag nu så det albumet blir klart.
Det var Maxells utmaning som fick fart på mig, ämnet var Tivoli,och så räknade hon upp bland annat spökhus.
Pojken var 8 år då, och bara lite mer än de 140 cm som krävdes, kollade imorse,och han är 157 cm nu. När jag var 11 år var jag 150 cm,men jag stod stilla i växten ett år när jag var 5 år pga sjukdom och medicinering.
Hur som helst, jag har dekorerat med spöken,döskalle, en borg och en eld från QK.
Krokodilen är en sån etikett som följer med i reklam från bokklubbar.
Det här är bilder som jag länge tänkt scrappa,men aldrig kommit mig för,så det var bra att jag fick en liten knuff till slut.

Inga kommentarer: