torsdag, augusti 28, 2008

Klädkammaren före och efter





Jag lovade ju att visa bilder i går,men man ska aldrig lova nåt, det är ju tusen millioner saker att göra, ja jag har inte ens tid att räkna upp allt jag har att göra, för övrigt är det nog ingen som bryr sig heller, haha.
Hur som helst, det var allmänt kaos i klädkammaren, man kunde knappt ens gå in,och att öppna dörren till garderoben där det ligger tröjor,det var svårt, en liten springa var vad jag fick upp,så jag fick liksom pressa in kläderna,och då blev de skrynkliga fortare än den tid det tagit att stryka dem.
Det är snart 2 veckor sen vi la ner flera timmar på att städa, men jag är fortfarande lika impad varje gång jag går in och inser att jag ryms ! tjohoooo.
Nu är det inga bra bilder,men det är svårt att fota där inne.

Inga kommentarer: