tisdag, juni 09, 2009

Loka skaffad inför resan

Resan kommer allt närmare, idag köpte jag några Loka halvliters på Willys, med smultronsmak, och med jordgubb, bara 7,50 styck, bra att ha när man ska åka långt ,och vi ska ju köra ända till Sthlm. Köpte några cola till pojken också för bara 3,15 per flaska i 6 pack, fast jag minns inte märket på den läsken,men den är ok.
I övrigt så gör jag kort ( halva släkten fyller visst år inom en månad),
tvättar kläder, packar sålda tradera varor, och imorgon ska jag till stan och släktforska lite tillsammans med en kompis.
På torsdag har gossen skolavslutning, tjohoooo, och från och med lördag är min snygging ledig, det känns nästan som att jag också är ledig när de är det, vi hinner med mera här hemma, och jag slipper vara vaken med pojken på morgonen efter jobbet.
Nu är klockan 23,12 och jag börjar jobbet om 3 timmar och 47 minuter.
Ska dra mig neråt, sminka av mig, borsta tänder och göra en ny planeringslista för imorgon, jag hinner knappt sova längre, men det gör inte så mycket för det är så ljust än att jag inte ens behöver ha lampan tänd när jag sitter här.
Och jag får ju sova efter jobbet, det är så skönt, när grannarna far på jobbet, då är jag redan klar för dan,haha.

Inga kommentarer: