onsdag, juni 03, 2009

Syrenblomsknoppar på gång



Det känns lite väl tidigt,men det är ju bara 3 veckor till pojkens födelsedag, och det är då de brukar blomma, men i år vill jag att de ska blomma tidigare, för vi ska ju till London ( om nu nån missat det,hehe ) och de blommar ju knappt nån vecka bara,så det vore synd om vi skulle missa det, de doftar ju så ljuvligt.



Pojken sydde en giraff i skolan,jag trodde den hade horn,men det ska vara en mössa, blöja har den också.
hans leeende ser ansträngt ut,men det kom med nån skugga när jag fotade så jag tog 4 bilder innan jag blev nöjd.


Fin post fick jag också, en hel hög träsniglar från min pysselkompis Åsa72, ett sånt underbart gäng.
Och kortet är så gulligt, inuti skrev hon att jag fick presenten " bara för att du är du " ååååh så rart.

Nu grillar Claes, men hmm handtagen på grillen tog eld ! Jag hann inte fota innan han la på locket och dämpade lågorna.

1 kommentar:

Martha sa...

HA HA HA!!!
så tänker en äkta scrappare:)