söndag, juni 07, 2009

Mår fortfarande padda

Förkylningen går aldrig över ju , snyyyyft.
jag nyser och snyter och hjärnan går på tomgång.
Hostar och kraxar, får inte så mycket gjort, jag som annars hade börjat bli effektiv och kommit ikapp med massor på mina listor,men jag orkar bara sitta och se på Simpsons, känns som sirap i hjärnan.
Fattar inte att att man kan bli förkyld på sommaren.
men vaddå sommar, vi satt ute ett tag idag ,jag och pojken, 10 grader och sol,men blåsigt.
Jag hade jacka på men frös ändå.
I natt hade jag och Claes värmen på i sovrummet, det var ju iskallt.
Nu ska jag sluta gnälla och lägga mig, har en halv guidebok om London kvar att läsa ut.

Dagens citat : Du kan misslyckas många gånger, men du du är inte misslyckad förrän du börjar skylla på andra. ( Olaus Petri )

Inga kommentarer: