söndag, oktober 07, 2012

Bokmässan del 2

Jag skulle bara gå på toa, och då råkade vi träffa på Leif Mannerström, det var oväntat, vi som hade läst att han skulle vara i Umeå under helgen, men han hann med det också , min mor träffade honom på söndagen.
Ännu en till samlingen.
PC Jersild var populär.
Det var lång kö för att få hans autograf.
Vi promenerade vidare lite på måfå och träffade Björn Ranelid, han har ett otroligt minne, och kände igen mig ifrån Umeå.
Jan Berglin gör den underbara serien med vardagsbetraktelser i olika morgontidningar, ibland har personerna i serien väldigt extrema tankar , men ibland har de ju helt rätt. Mer uppdatering kommer imorgon, jag ska försöka få med mer kändisar per inlägg, jag blev upptagen med en släkting ikväll. Imorgon jobbar jag och så ska jag på bio med sonen, men jag dyker upp under kvällen .

Inga kommentarer: