torsdag, oktober 04, 2012

Lill-Babs


Idag träffade vi Lill-Babs ! Hon hade lite bråttom, men var ändå så omtänksam och vänlig.
Hon hade idolkort med sig som hon skrev på åt oss, dessutom signerade hon två foton som min far tog på henne i Lycksele på 60 talet, och hans fyra skivor från 60-70 talet. Jag växte upp med de skivorna, vi lyssnade jämt på henne. När han fyllde 40 fick han en fin tavla med Lill-Babs i present av min mor, så Barbro har alltid varit så närvarande i min uppväxt. Jag träffade henne som hastigast i Storuman i början på 90 talet, men då hade jag bara en lös lapp att få autograf på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Köpte du några böcker då ni besökte bokmässan?

Samara sa...

ja visst, vi köpa ca 20 böcker, jag fortsätter uppdateringen om mässan imorgon, det blev bara paus i det för jag har haft sån hemsk huvudvärk i flera dar nu.

G Kjellvander sa...

För att ha bråttom så skrev hon ju och signerade hon ju mycket! :)

Samara sa...

ja det tycker jag med, men hon sa själv att hon hade bråttom, så hon hann inte prata så mycket, utan la tiden på att skriva och sen hurtade hon iväg till taxin.