fredag, oktober 26, 2012

Triss i damer och en herre


Meg Westergren, 80 år, henne har jag velat träffa länge.Hon är så gullig.
Meta Velander, ännu gulligare, 88 år, hon och hennes man har varit gifta i 63 år !
Yvonne Lombard, 83 år, henne träffade jag häromåret och fick autograf då, men hon var så stressad till flyget så jag hann inte få nån bild, men idag var hon lugn och glad. Det känns historiskt att ha fått träffa dessa tre bra skådespelerskor samtidigt.
Sen på kvällen blev det en kändis som kom till Holmsund, sånt är praktiskt, jag behövde bara gå knappt 10 minuter till skolan, Kjell-Olof Feldt, 81 år är född här , och det kryllade av pensionärer som ville träffa honom och prata om gamla minnen. Han har varit finansminister och handelsminister. Även han var trevlig, jag har haft en fin dag.

Inga kommentarer: