måndag, maj 11, 2009

Festligt värre


Vi var på 60 års middag hos min låtsaspappa i lördags, på onsdan var det smörgåstårta, men på lördan var det trerättersmiddag, krustad fylld med räkor, keso,ägg och pepparrot,det är så underbart gott. Sen fick vi rostbiff och hemgjord potatissallad och sen en paj med grädd- och bärfyllning.
Kortet jag gjorde var mitt första försök att använda en miniros, de är ju så poppis, många använder dem på kort, jag köpte på pysselträffen förra helgen.

I kortet skrev jag " Domare Anka dömer dig till att fira riktigt ordentligt "

Här ser vi födelsedagsbarnet själv med fru.
Efter maten så var det fotande till höger och vänter, Stig med alla blommor, jag med mor och son, de två gästerna ( min morbror med fru ) osv, men jag blundade typ på alla bilder , Claes använde ändå vår nya kamera som tar 3 bilder i sekunden, och det blixtrade och blixtrade,men nääää jag hade antingen ögonen stängda eller små smala springor. Man kan tro att jag är kines eller nåt, hur gör man för att ha ögonen öppna på foton ?? Så fort jag blir fotad så blundar jag,det är ju helt otroligt,haha.

Inga kommentarer: