fredag, maj 29, 2009

Härlig post


Jag gick med i en bytesgrupp, hemlig tygvän, där man kunde önska ungefär vilka tyger man gillar, och så ska den andra skicka från sitt förråd nåt den inte behöver.
Jag säger inte om jag skickat än eller inte, så det inte ska bli så lätt att gissa för de andra i gruppen innan alla har fått.
Men här är mitt fina paket .
En stor bit av ett marinblått tyg (känns nästan som bussuniform,hihi ) ett tyg som är liksom vävt rutigt, rosablommigt härligt tyg, ett retro blomtyg, och så ett med en helt bedårande trädgårdsmästare .
Liten giraff att sy på, blå knappar , läcker spets och resårband.
Särskilt det rosa blommiga och spetsen får mig att vilja sy nåt, men jag får se när det blir tid till det, jag måste ju ha hjälp av min mor för jag är urdålig på att sy, men får jag steg för steg instruktioner så går det ganska bra.


Det anlände också ett vykort med Jokkmokks Jokke som jag vann på tradera för 9 kr, nu är detta min samling med 4 st, varav en har autograf på framsidan och de andra tre på baksidan, snacka om udda samling,haha.

1 kommentar:

Moa - En magisk purt... sa...

Åh, vad bra idé! Miljövänligt också. Och det ser ju onektligen ut som att du fått mycket fint. Hoppas att du lägger upp det på bloggen sen så att man får se!