söndag, maj 24, 2009

Pysslat för fullt, nu Traderar jag

Jag var ovanligt flitig i helgen, scrappade 4 sidor, och gjorde 5 kort.
Ska fota och visa sen, fast korten kan jag nog inte visa, då en del som ska få dem läser denna blogg.
Tog inte så många foton, bara på några tjejer, väntar på svar om jag får visa bilderna här.
Men kul var det, pyssla, prata, kolla på vad de andra gör, se nya produkter, nya tekniker, och så träffa många som jag bara chatta med på forum förr.

Idag satt jag ute i trädgården och åt kycklingsallad,men sen blev det molnigt och kallt så jag och Claes gick in och började fixa med auktioner istället.
Ska försöka få ut några per dag så vi får in pengar till Londonresan, vill ju kunna shoppa lite coola saker där.
mina auktioner Jag har lagt ut 2 kasettböcker med Liza Marklund, ett snyggt linne , och en ungdomsbok.

Claes auktioner
Han har lagt ut cd skivor och dvdfilmer .

1 kommentar:

Charlotte sa...

Låter som du haft kul! Hoppas du får lov att lägga ut foton från träffen. Scrappat har jag inte gjort på år och dar... suck... det blir inte mycket gjort alls för mig.
Och nu... TUSEN TUSEN TACK FÖR DET ALLRA FINASTE PERSONLIGA KORT JAG FICK TILL MIN FÖDELSEDAG! Du ska veta att jag uppskattade det! KRAM VÄNNEN!!! När åker du till London?