söndag, maj 03, 2009

Gräset är på gång






Här kommer en rapport från vårens framsteg.
Tulpaner och lite annat, Claes tog 2 blombilder till men jag är för lat för att orka krympa ner dem nu. Det ser ut som att vi har en massa gräs också,men det där är typ allt gräs vi har,resten är brunt och hoptorkat från ifjol, lägg också märke till min snygga toffla, jag fotade så med flit för att visa upp den,det känns lite lyxigt med alla paljetter som glittrar i solen.
Men de mysko ringarna i gräset då ?

Det brukar dyka upp ringar i sädesfälten hos nån förvånad bonde ibland, har aliens varit framme ? Här är det bildäck som legat där i en vecka, konstigt att det blev så stora märken på den korta stunden.

Så bilderna på mig och pojken från maskeraden förra veckan, fick tag på fotona häromdan. Visst är jag väl lite lik Sabrina tonårshäxan ?



för övrigt så har jag fullt upp med allt pyssel, den här veckan har jag gjort 15 sidor i ett 60 års album och 2 kort, har ytterligare 3 kort jag måste göra under veckan, så kommer en kompis från Skövde upp till stan och henne vill jag såklart träffa, sen öppet hus på 60 års festen på onsdag, sen den riktiga middagen på lördan med min morbror och hans fru som anländer.
Det är alltså min låtsaspappa som fyller år ,ifall jag inte sagt det, så det är full fart ,men när allt lugnat ner sig ska jag visa de sista lampfotona, jag lovade visst det för nån vecka sen också ..
Dessutom går Claes ner i vikt,men jag har gått upp 2,5 kg sen förra inlägget i onsdags,och ändå äter jag tabletter för viktminskning,samma som han använder, Liposinol, han köpte dem på Apoteket.Jag har bara testat sen i onsdags,men min mor sa att jag nog inte borde ta dem om man går upp SÅÅÅÅ mycket,men jag ska testa en vecka iallafall.
Kan man inte stämma tillverkaren om man går upp av tabletter som man ska gå ner av ? hehe, i Usa skulle jag ha kunnat göra det.
Han säger att han inte har nån hunger alls längre, så han äter bara pyttemini lite för att överleva, till lunch idag åt han 2 köttbullar exempelvis, jag åt en macka och några turkiska köttbullar,men jag är lika hungrig som vanligt, ja snarare känner jag mig MER hungrig sen jag började med tabletterna, medans han alltså har noll aptitit eller hunger,mysko. Men jag äter inte mer än vanligt ändå.

Igår var jag på pysselträff, jättekul synd bara att tiden går så fort jämt när man är där.

1 kommentar:

Moa - En magisk purt... sa...

Fina blombilder. Och ringarna i gräset såg verkligen mysko ut tills du skrev att det var bildäck som gjort dem.