fredag, september 30, 2011

Artiklar i Liahona

Som jag tidigare har berättat så är jag kyrkans lokalreporter i Umeå, det är ett ideellt arbete, men jag tycker att det är så kul.
Fast pressläggningen är ju ett halvår på lokala nyheter ;)
I oktober månads nummer har jag två texter inne.


Här berättar jag själv om vad Mormons bok betyder för mig, men det har blivit fel, jag fotade inte mig själv, det ska ju stå Foto Claes Bengtsson .


En artikel om kyrkans bytesträff i våras, jag skickade med en bild där folk gick och fyndade, men det rymdes väl inte i tidningen, den här gruppbilden tog vi i mars, jag längst fram till höger, fast det ser nog alla.


Min vän Gunvor skrev en text om vad Mormons bok betyder för henne, och här har jag tagit bilden.

3 kommentarer:

Emelie Bäck, Cancerfonden sa...

Hej! Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

Anonym sa...

Låter lite jobbigt det där med att be som besatt från 23 till 5... Så ska det väl inte behöva vara?

Samara sa...

Det är ju upp till var och en hur länge man ber, och hur ofta, hon valde att be hela natten, och det kändes rätt för henne.
Jag tror ju för övrigt inte att hon bad aktivt hela natten, hon kanske läste lite, bad, funderade, läste osv, jag gör det ibland, fast kanske högst en timme ;)